Intelligens Dokumentum Menedzsment

Intelligens Dokumentum Menedzsment

Ingatlan kezelés

A jelentős ingatlanállománnyal rendelkező vagyonkezelőnek, egyre a komplexebbé válnak a létesítménygazdálkodási feladataik. Ezen feladat végrehajtása során rengeteg dokumentáció és adat keletkezik, melyek a megfelelő szakmai üzemeltetetéshez jelentős információval rendelkeznek, de szükséges, hogy az ingatlan gazdáknak ezek a dokumentumok

  • rendezett
  • áttekinthető
  • tervezhető

formában álljanak a rendelkezésére. Az ingatlan gazdálkodás kapcsán felmerülő információk teljes körű tárolására és követésére ad megoldást az iDOC FM.

iDOC FM bevezetésével Ön

  • már rövid távon is számottevő megtakarítást érhet el,
  • hatékonyabbá teheti az üzemeltetéssel foglalkozók munkáját,
  • csökkentheti az adminisztratív terheket,
  • jól követhető folyamatokat révén még eredményesebbé válhat,
  • tervezhető folyamatok révén gördülékenyebbé és gazdaságosabbá válhat üzemeltetése.

A iDOC FM rendszer megalkotásakor azt az alap koncepciót követtük, hogy minden létesítmény esetében a helyrajzi szám alapján tudjuk hierarchikusan felépíteni az adatokat (telek - ingtalan - albetét).


Önkormányzatoknak

  • Egységes program biztosítja, hogy mindenki hozzáférhessen a szükséges adatokhoz.
    A rendszerben tárolt valós adatok támogatjuk Önt a legjobb döntés meghozatalában.
    Pontos nyilvántartás a kezelt létesítéményekről, az ott elvégzendő feladatokról.

Társasház kezelőknek

  • Nyilvántarthatók azoknak a cégeknek, szakágaknak az adatai, amelyek a karbantartási folyamatban részt vesznek, így összehasonlíthatóvá válnak az alvállalkozói díjak és költségek, illetve a tervezett és tényleges adatok.

Szálloda üzemeltetőknek

  • Karbantartási feladatok többsége pontosan előre látható, ciklikus, megfelelő rendszer alkalmazásával előre jelezhető, mekkora az egyes feladatok munka-, idő- és anyagszükséglete, költség igénye.

Vagyonkezelőknek

  • A létesítmények teljes életciklusát figyelembe véve a karbantartás, üzemeltetés során jelentkezik a felmerülő költségek 80-90%-a, ezért a munkafolyamatok és kiadások megfelelő időben történő tervezése és nyomon követése nem csak műszaki, technológiai, hanem gazdálkodási oldalról is meghatározó szerepet játszik.


Bevezetési tanácsadás

Felkészült munkatársaink segítik Önt a rendszer bevezetésénél.

A rendszerrel kapcsolatos oktatás, folyamat szervezési kérdésekben állunk rendelkezésére.

Szükséges egyedi fejlesztések és igények felmérése és az ennek megfelelő rendszer kialakításában.


  • megfelelő modulok kiválasztása
  • folyamatok áttekintése
  • rendszer optimalizálás
  • hatékonyság növelés

Próbaverzió igénylése.

Kérjük, töltse ki az ürlapot és az elküldést követően kollégánk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot.




Ön neve:
E-mail címe:
Telefon száma:
Megjegyzés:
küld töröl