Dokumentum menedzsment
Elektronikus iktatás, archiválás megvalósítása
- Ha ön minden dokumentumot megtalál
- ha nem "veszett el dokumentuma"
- minden munkafolyamat zökkenőmentesen zajlik
- ha minden számla időben leigazolásra kerül
- ha dokumentumait eléri az irodán kívülről is
- ha minimális a papírfelhasználásuk
iDOC DM bevezetésével Ön

A dokumentum menedzsment során a különböző dokumentum típusok jól definiált, átlátható folyamatokban történő kezelése elengedhetetlen. A számlák és a szerződések, több helyen megfordulnak, ahol jól definiált és megfelelően működtetett folyamatok nélkül számtalan hibalehetőség adódhat. Az iDOC DM-mel jól menedzselhetőek lesznek a számlák ellenőrzési, jóváhagyási, engedélyezési, kontírozási és könyvelési folyamatai. Csökken az átfutási és feldolgozási időt, autómatikus számlarögzítés és bizonylat felismerés, majd továbbítás az ügyintézőhöz.Az iDOC DM lehetővé teszi a beérkező posta szkennelésével az ezt követő hatékony feldolgozást, ahol a most már elektronikusan kezelhető információk, az elvárt folyamatoknak megfelelően hasznosulnak. A beérkező posta jelentős munka- és időráfordítással történő kezelése, már a múlté: Csökkenő feldolgozási idő -Átlátható feldolgozottsági állapot/Bejövő küldemények hatékony feldolgozása
Vállalatoknak
- Hatékony back-office.
jól managelhető üzletmenet
gyors és hatékony reklamáció kezelés
javuló cash-flow
jól managelhető üzletmenet
gyors és hatékony reklamáció kezelés
javuló cash-flow
Bevezetési tanácsadás

Felkészült munkatársaink segítik Önt a rendszer bevezetésénél.
A rendszerrel kapcsolatos oktatás, folyamat szervezési kérdésekben állunk rendelkezésére.
Szükséges egyedi fejlesztések és igények felmérése és az ennek megfelelő rendszer kialakításában.
- megfelelő modulok kiválasztása
- folyamatok áttekintése
- rendszer optimalizálás
- hatékonyság növelés